Sunday, October 5, 2008

Theory မရှိတဲ့မှတ်တိုင်

ကျွန်တော်တစ်ခုလောက်မေးပါရစေ Theory မရှိတဲ့ မှတ်တိုင်ကို ဘယ်ကားစီးသွားရမလဲဟင် ဟိုးငယ်စဉ်ကလေးဘဝကတည်းက သေချာမမှတ်သားခဲ့တဲ့ အဲဒီ Theory တွေကို ဘယ်နားမှာသွားရှာရမှာလဲ Theory Theory Theory ဘာတွေဘယ်လိုပြောပြော သူ့ကိုကျွန်တော်တို့ ရှာဖွေနေရတုတ်းဘဲဗျ ခင်ဗျားလည်းရောက်မှာဘဲ ကျွန်တော်လည်းသွားနေတုန်း Theory မရှိတဲ့ကောင်းကင်အောက်ကိုပေါ့ဗျာ

No comments: